Jun 21, 2013

cembeng-ru.

kita diciptakan berperasaan.
mana mana perhubungan terjalin baik kawan,keluarga,cinta
cemburu tu pasti bertandang.

kalian yang jenis bukan bersosial kuat macam aku,(aku tak maksudkan anti-sosial),pasti akan ada satu tahap cemburunya,tahap boleh bawak perang dunia meletus. walhal benda tu normal pada mereka yang kuat bersosial ni.

sosial itu sendiri aku tak pernah faham apa
dari sudut mana dipandang sosial nya.

bullshit. otak sempit.

cemburu sama keluarga mudah dirunding,cemburu sama kawan kawan pasti akan bersaing,cemburu sama kekasih gaduh cantum gaduh cantum. ah,bosan.

aku selalu mengharapkan akan ada yang terbaik dari yang baik ni. kita nak ubah orang memang tak mampu apa lagi nak ubah orang kita sayang yang belum tentu ada ikatan sahnya kalau dia pun dicipta hanya untuk suka suka zaman remaja kita.

tuhan tu dah terang terangan buat jalan cerita lain nak suruh dilakonkan supaya "Happy Ending" macam dalam cerita dongeng Cinderella tu dapat kita rasa. tapi tetap tolak tepi,kononnya jalan cerita tu tak menarik. paymentnya tak menguntungkan,walhal dia maha segalanya. ending cerita dia pasti ada bahagia bila sudah ditempuh ujian lakonan yang bertimpa timpa.

manusia. suka melawan takdir. alpa.

haih cemburu.
kalau perasaan ni boleh lenyap,hanya ada gembira semata
tak perlu aku gigih lelapkan mata untuk lupakan segala.



No comments:

Post a Comment