Apr 21, 2011

a decade

hari tu baru je aku post blog pasal namanya kawan.
dan entah kenapa 2 3 hari nh aku rasa makan hati.

tuk sesorang dan tuk siapa aku tak pasti.

memang jenisnya aku tak kisah,di ikutkan sahaja rentak dan irama biar beralun indah. tapi manusia mana yang perfect,terkadang dalam perubahan yang mendewasakan aku nh aku juga banyak silapnya lagi.aku masih belajar,ingat tu.

entah kenapa,mereka mereka yang selalu aku kutuk hinakan tu aku rasa lebih baik dan mulia nya dari aku kasih sayangkan. sungguh.

hati ini terlalu lembut,perlu dijaga tiap masa.
tapi jagaan aku belum pernah rapi macam rambut aku nh.

aku tatau aku terasa celah mana.sister hood never live longer,percayalah.kelak terpisah jua bukan gara gara selalu tangkap gambar bertiga.aku tak percaya tu. buat masa nh,aku masih boleh mendengar lagu lagu mereka.

masih boleh.

jangan di salah ertikan nilai persahabatan,jangan terlalu manjakan sahabat yang konon gelarannya BFF tu,jangan sekali terhantuk baru nk terngadah. aku benci air mata perempuan. sungguh aku benci biar aku selalu juga menangis kesorangan.

tuk ap di cerita basikan bila nanti kau juga sama sama burukkan.
kan?

tak,bukan aku tujukan tuk siapa siapa,di ingat ingatkan bersama.

hurm.

kalau lah boleh faham apa yang ingin aku coretkan,sungguh aku makan hati rasanya. air bandung tu lagi sedap rasanya -.-

No comments:

Post a Comment