Apr 19, 2011

morning glory

tuk beberapa hari nh mata tak lena tuk di pejam.
test makin melanda.hope esok yang terakhir sebelum tibanya yang lain,dan ianya sudah pun.

ohmai.

hari hari akan selalu di fikirkan,macam mana perut yang hari hari pun naik 1 inci ke hadapan boleh susut 2 inci plak.mustahil kalau benda itu tak di usaha macam mana aku selalu usahakan tuk berjumpa mas cotek di perak sana.

----------------------

bola sepak adalah benda yang aku layankan sekarang setelah hari hari kasi sapot pada teman teman yang giat berfutsal.sebab aku tak dan kau kau tak perlu tahu kenapa.

hurm.

friendship.

bila aku lihat cerekarama sekeliling,aku takot. apkah aku antara salah satu babak di mana kawan yang makan kawan,kawan yang lupakan kawan. jika ye itu aku,aku patut perbetulkan keadaan.

ye aku sedar tuk pagi hari ini mungkin,
aku tak pasti.

dan tuk sebelion nye,aku rindu kenangan.tak pernah aku berhenti kenangkan. itu terbaik tuk mata aku dipejam lelapkan. percayalah,tidur aku lena kenangkan kau kawan.

birds start chirping-

1 comment: