Apr 26, 2011

cerita kita tak lari mana

sejak suka memerhatikan alam sekeliling,
baru aku tau yang kisah kita tak jauh bezanya.

alik2 cerita pasal keluarga,cinta dan persahabatan.

siapa yang cara sangat cerita pasal kawan2 dan taulan nh? hurm.

tak pernah aku merasakan sangat terasing dan sangat terhilang.satu demi satu pergi tanpa aku sedari atas kehendak hati yang selalu penuh dengan hasad dengki,iri hati. ah ! ye,itu buruknya aku. perasaan selalu di lebihkan dari positif dan relevan nye.

hurm.

kalau aku sampah sekali pun jangan di nyah pijak kan aku,sudah aku busuk macam sampah,hindarkan saja sudah cukup dan tak hairan kenapa aku tersisih,tersisih barangkali.

mungkin,aku tak pasti.

hakikatnya,hati sangat sakit bila apa aku nak luahkan tak terkatakan.sebab terlalu menjaga perasaan yang lainnya dari perasaan sendiri. bodoh ke?

kawan ada cakap,kawan2 kolej nh tak kekal mana.aku yakin tu tuk kekuatan aku.sabar aku sabar engkau juga bertahap bukan? kalau hari tu aku sebok mendengar cerita2 si senior tentang persahabatan mereka,kali nh sila dengar aku.

cerita kita bakal sama dengan rasanya.
heh

tolong hormati aku selagi mana aku boleh hormati korang apa adanya,kalau ini balasan tuhan atas apa apa yang telah aku baik burukkan,aku kena kuat. dan kawan baik selamanya aku DIA yang satu.

sungguh aku benci situasi sekarang.

mati-


4 comments:

  1. lumrah donia.lumrah alam.sabarlah menempuhnyaa,semoga kuat.amin!

    ReplyDelete
  2. terima kasih sahabat :)

    ReplyDelete