Nov 23, 2013

hukum

bila umur dah tua,mak ayah berpisah-janggal
lepas mak ayah-makcik merangkap anak angkat mak ayah,turut serta-aliran

cerita lebih kurang,macam drama drama melayu tv3-ada orang ketiga,ada penghalang,ada durjana yang guna guna bila dia sebenarnya tak bahagia,dia nak orang lain turut serta. lepastu satu satu dihukum dengan mulut orang keliling.

katanya:
kau tak pandai jaga laki
kau tak pandai ambik hati bini

ah,bosan.

paling busuk,paling CLICHE orang selalu kata-DAH TAKDE JODOH

bodoh.

untuk apa dipertahankan bila lastnya alasan busuk tu diguna
untuk apa disayang sayangkan bila lastnya semua terkena tempiasnya.

maaf kalau aku mula tak percaya yang namanya orang tua,kawan,kekasih
sebabkan drama famili ni,hampir setahun aku jadi watak paling bodoh+kelakar

diguna untuk diluahkan,
disayang untuk kesempatan jalan penyelesaian.

lastnya,semua PENAKUT.
takut terima kenyataan untuk teruskan kehidupan.

bullshit.


No comments:

Post a Comment