Nov 18, 2011

tak mengapa

org kalau cantik,dhoom!
senang je nk meletop.tak hairan awk sering kali menjadi tumpuan org tuk itu ini.dan tak hairan pengikut awk kdg lebih dr pengikut nabi.

kita tk kata kita cemburu,kdg tertanya,
kenapa mesti yg cntik itu d sanjung tggi dan yg huduh ini di ludah ludahi.

tuhan tu maha kaya maha adil.kurniaan yg ad pinjaman sementara.jgn di tuduh melulu kalau tatau cerita.tetiba nti terdengar ura ura buruk jahat nya kita,aku tk kata aku.dan kalau aku kata aku sekalipun,sudah tentu ini penulisan blog aku.

faham sendiri.

tp entah kenapa,makin kecil nya dunia,makin di perlekehkan kita kita yang sentiasa di pandang hina.hurm.mungkin akhirat sna bahagianya.amin.

tp itu pun mungkin,belum pasti.

dan hari nh,aku rasa aku lah paling cantik baik di mata ibu ayah,sedangkan si 'huduh' itu td lah anak nya.kau kena faham ap yg aku mksudkan dgn huduh itu.sebab kalau kau tnya aku,aku comel ke tk,jawapan aku satu :

"memang aku comel"

aku tk memuji lebih dan aku tk harap siapa2 pun puji aku.nk tggu? kirim salam lah.
dh mati nanti baru aku dgr baik2 pasal aku,cantik2 pasal aku,tak mengapa.
ptuihh-

No comments:

Post a Comment