Nov 16, 2011

kembali semula

tuk sekian lamanya hari nh baru aku menulis semula.

gara gara ilmu itu yg aku kejar makanya aku tk punya idea tuk berkongsi ap.tp hari nh ternyata,aku perlu coretkan sesuatu di mana semua perlu tahu betapa agungnya cinta itu jika benar2 setia.

kenapa perlu aku ingat2 kan lelaki yg pernah dlu nye di sayangi akhirnya aku sendiri tertipu dengan kasih syg yg di beri? ah,syg.konon.benar kata org tu,brg yg lps jgn d kenang.tp tk slh tuk igt kembali manis itu.sumpah aku tk ambik pahit masam perit cerita kenangan itu.

tp entah knp rndu tu bertandang,

dan skrg nh,aku hnya berharap dunia ini di pnjg kn usia agar cinta itu kekal abadi hingga akhirat nanti.mksd aku dgn yg ad skrg ini :)
percayalah,tuhan tu maha adil b,sy yakin awk milik sy satu hari nti biar kte kahwin tk segah siti,sbb bhgia tu susah nk cari.jji kita susah sng sma2,itu jji.

melayu dan ats nama islam tu,kita harus tepati.
terima kasih tuhan.

No comments:

Post a Comment