Dec 3, 2010

the blah

saya dah tade idea untuk menulis dan rasanya penulisan saya pun tah apa apa.tak hairan lah kenapa pengikut saya tak begitu setia hendaknya,dan saya tak pernah kisah pun tentang itu.

sebab saya tiada motif dan tah apa apa,eh.

selalu akan ada orang mesej mesej saya telepon saya bertanyakan khabar,baik nombor yang saya kenal atau tak saya selalunya akan diam.kadang sebab kredit tade,dan kadang saya malas nak baik budi pekerti bual bicara.sebab ceritanya nanti sama,tak bosan ke*

dan bila hari ini,saya bosan dan rasa kehilangan kawan,
saya mesej se-se,tapi jawapannya belaka hampa.semua senyap tanda saya dah terima balasannya.ok,padan muka saya.

tapi saya ada mak ayah walau saya rasa tak pernah cukup.saya ada adik adik yang boleh buat gado jadi hamba.saya ada pakwe senyap senyap yang mak ayah masih tak dapat hidu bau cintanya,mungkin kerna kami jauh dan date tu sudah pasti tak selalu macam orang lain yang ada kekasih.

saya cemburu tu.

ramai kawan dah mula praktikal dan mula bekerja.sebab tu sunyi rasanya.tapi bila mereka ada pun,saya tetap tak boleh bersama,mereka tahu jawapannya apa.biarpun saya 20,tanggungan saya masih bawah ibu bapa.bila jauh,ye saya cilaka.tak apa -.-

lelaki baik,perempuan baik,
ajak lepak alasan saya tetap sama.kalau sudi datanglah rumah tak seberapa.tahu sempit dan ramai orang.itu je caranya tuk lepaskan rindu di dada.biarpun hari hari saya kata rindu,saya rasa saya dah macam bohong je.

maaf*

"saya dah mula menghampiri pada kosong"

No comments:

Post a Comment