Dec 9, 2010

bitter sweet sour

kalau aku kata rindu,aku rindu teramat sangat lah tu.

macam susah nak admit kan?ye lah,orang nampak kita rock rock kapak,dasar tatau malu macam atas dunia nh dia hidup sensorang je dengan kumbang gergasi tu.hakikatnya tak mudah tuk aku luahkan unless the person is the one i love.

perhatian barangkali.

even dengan parents,aku tak semudah tu nak akui dengan lidah "MOM & DAD,I really Miss You".mesej cukup biar mereka nampak macam "eh,buang tebiat?" aku perempuan,dan naluri perempuan itu masih ada,ego tu sudah pasti masih tinggi sebab tamau dinyahpijakkan dengan mudah.dan aku bukan pengkid mahu pun tomboy.eleh,kena rogol ramai ramai dengan kaum adam nangis gak,apsal?takot ngandung?
WTF*

aku lebihkan pahit tu dari yang manis,
aku lebih suka masam dari pahit,
hakikatnya manis lagi memudaratkan,macam macam penyakit.

anak jiran dah mula ajak sisha.aku rasa aku perlu tu sebelum mulakan kuliah,dan cuti aku tak lama dah.sudi tak lepak sama sama? -.-

No comments:

Post a Comment