Oct 10, 2010

my name is BBQ


bila semua bertudung aku je tak,ohmi.

memandangkan waktu tu hujan,kamera tak berapa bergerak aktif,dan aku letih turun naik atas sebab nak lindung dari terkena hujan.lastnya hujan tu juga buat keadaan jadi seronok bermain bola di persisiran pantai.terima kasih Ahmad sebab jadi keeper aku.

ayam dan ikan di depan mata berulam kan air longan tu harus di nikmati dengan rakus nya.bukan selalu nak buat BBQ ala ala hujan gnie,tak hairan lah aku terjatuh secara menggelongsor malam tu.

yang aku tertanya tanya,
apa seronok nya membakar ayam dan ikan tu beramai ramai sambil dengar lagu jiwang bercampurkan lagu r&b dari leptop siapatah dari bermain bola sampai terluka luka hendaknya?

kot kot ada lah mamat nak baskin dekat situ,seronok lah juga,
tenang.

oh,i have forgotten,i je tak pakai tudung u,pfft.

No comments:

Post a Comment