Oct 12, 2010

circle.

the name is great,
but the attitude is bad.
ohmi,siapa cara.

terkadang duduk sorang sorang di tepi jendela bilik kenang nasib tak sudah,terasa kelakarnya.sebab aku nampak set set rambut tu sebok tergaya gaya dengan rambut rebond yang dorang miliki.aleh.

hidup nh tak selalunya mudah dan tak semestinya indah.tiada cacat cela makanya tiada lah pengalaman dalam mengembara selama usia masih hidup ini.tak hairan kenapa dorang selalu cakap kita nh kadang kadang di bawah kadang kadang di atas.

dan aku memilih kiri dan kanan,bukan atas dan bawah.

terlalu atas,aku gayat aku takot.tah tergapai ke tidak bila duduk di atas tu.dan jika di bawah,aku terasa di pijak pijak plak oleh umum bila yang dibuat serba tak kena,yang tak buat tu mula di cela.ah.lebih baik kanan dan kiri.

caranya mudah,
aku akan tolak siapa sahaja di kiri biar aku ada di atas.aku akan tolak siapa sahaja di kanan biar semuanya ke bawah tuk aku merasa plak nikmatnya.kejam zalim itu bukan persoalan nya.ini soal melalui kehidupan yang remeh temeh tiap hari.

paling mudah,duduk di tengah.
tiada pilihan tiada apa,tiba masa,mati-

No comments:

Post a Comment