Feb 13, 2013

entah

istilah muda mudi,couple break
istilah orang orang tua,cerai berai.

barai

1 hilang 23 ini kusut masai.
ada 5 lagi dibawah.

aku tak menyalahkan.
kalau dulu dia boleh gagah bela semuanya tanpa sebarang keluh kesah,tak kan aku si sulong ni tak boleh nak gagah juga. ahhh.

they said,
i'm too young for all this shit.

patut ada matlamat,sambung belajar,kerja,kahwin,anak,cucu.
tak tahu lah.
pada aku diploma tu pun dah lebih dari mampu.
kapasiti aku kecik je nak menampung lagi ilmu.
maaf lah jejaka jejaka,iols bukan genius.
ludah lah jika rasa uols bagus.

tempohnya mereka masih ada,
harap ada peluangnya untuk aku teruskan cita cita.

dan kawan,cinta,
dorong aku dari belakang,jika perlu
tapi jangan dengan air mata yang buat aku jatuh kembali seperti dahulu.

aku dengan tuhan sekarang ditemani gelak tawa adik adik dan abah.
:)

No comments:

Post a Comment