Dec 13, 2012

diari fantasi 1

aku selalu lupa,
cerita orang lain lain,tak sama
sama itu kebetulan saja

orang selalu kata,
perempuan ni untung,apa nak senang dapat
lagi bila dari si adam yang mencintai sepenuh jiwa raga.

aku khayal dalam kisah cinta orang. aku mengada bila cerita orang tu nak ditafsirkan jadi cerita aku. seronok tengok bila mereka ada masa untuk diluangkan sama sama.

sebab terlalu rindu aku layangkan khayalan tu.
sampai emosi kuasai segala.

hmmm.

saat perempuan tu mengada nak bermanja nak bercerita,saat tu benar benar dia perlukannya,bila orang lain dah tak boleh dipercaya,saat tu sang lelaki perlu ada biarpun untuk sesaat dua. apa guna berjanji bersumpah setia.

dan saat tu lah,
harapan aku patah. cerita orang ni celaka
buat aku berfantasi mengharapkan yang indah belaka
aku lupa balik suka ada dukanya.

paling aku lupa,
cerita kita tak pernah sama
tak pernah.

orang kata tu bohong-

No comments:

Post a Comment