Jun 8, 2012

tau tak tau

terperap lama lama dalam rumah sendiri dah boleh jadi jeruk
kalau lah aku ni jeruk,sendiri perap sendiri makan.

aktiviti aku pack (busyet)
pagi - sarapan,workout,mandi dan menonton rancangan kartun
siang - makan tengah hari,zohor dan menonton sinetron hampeh
malam - mkn mlm,maghrib isyak,menonton berita
tgh mlm - tidur

bila kita dah 21 kononnya kunci kebebasan tu ada,tapi untuk remaja seperti aku,dan tanggungan tu masih di bawah keluarga dan tak pernah diberi peluang mencari kerja,orang yakin aku selamat hendaknya duduk di rumah membabi buta.

tapi org tatau sekali aku dah langkah keluar,kejutan budaya nya menggila.
perang keluarga tu akan ada waktu pergi dan balik.

harap boipren bertahan,dan doa sentiasa dipanjangkan agar kita berumah tangga tak lama lagi.

ah,angan angan. sebab sinetron siang hari tu lah
fakof-

No comments:

Post a Comment