Jan 19, 2012

2012

untuk tahun ini,ini yg pertama kalinya.

awal2 tahun dah ada madah2 cinta yang dijunjung hebat tapi di ludah merata.aku sakit orang jaga,aku senang org suka. last sekali ungkit mengungkit juga jadi taruhan mereka mereka.

aku mintak mama agar permudahkan situasi aku di sini.aku 22 yg berstatuskan kanak kanak. mama tempat aku merengek abah tempat aku membodek.untung aku ada abah,aku untung lagi dkt situ.sbb abah aku kuatkan smgt.aku jalankan lg hari2 dgn gelak tawa palsu yg tiada makna sebenarnya.

orang tak nampak duka kita.
orang tak nampak maka kita tak perlu cerita.
jangan dicanang aib yang di pendam lama
tuhan ada.

sensitiviti ketuhanan akhirnya kau taruhkan.kau nampak hebat bila pasrah dan redha bila bersifat ketuhanan.walhal kau celaka.ah.

aku masih bernafas
aku kena gah berjalan
mendabik dada,membangga membabi buta
sebab esok orang pijak kau tak nampak.
dalam maknanya
harapan orang hanya harapan,janji tak terlaksanakan.

pergi mampus cerita 21 sudah.


No comments:

Post a Comment