Nov 25, 2011

layangkan

kadang2 fantasi ini kejam.tak begitu indah bila mau di realitikan.
dan kadang2 cinta itu cilaka,melainkan benar2 kau dh bersedia di temukan dengan yang sebenarnya.
macam cinta aku sekarang.aku selalu je salah sangka,hati terbelah dua.

kenapa begitu tuhan suka duga aku?

aku hanya lambat 1 jam,
org ad ckp,lambat sesaat sudaa rugi.ini kan pula 1 jam.alih2 bila aku log in je FB,ini aku dpt :



aku tau,si 'dia' juga merindui. terima kasih,sebab masih ingat aku yg suka semak2 kepala dia fikir itu ini.semangat dia selalu ada dan aku tak pernah lupa.sebab dia ada ckp,kunci hati tlah di buang jauh entah ke mana.maknanya aku selalu akan ada dlm hati kecil dia tu.

cumanya aku sekarang,selalu di manja2.makanya utk sebulan nh,
fikiran aku tah ke mana,sebab lmbt 1 jam tu aku hantar mesej hala utk tdk bersama.

ish.

aku syg kn fantasi aku tu.walau bukan sekarang,aku pasti 1 hari nanti ia bakal menjadi realiti.
terima kasih awk,sbb masih sudi ada di sisi :')

*aku pandai berdikari lah,ppuan biasalah manja2.bsuy sket sedih.
booo! me -.-"

No comments:

Post a Comment