Aug 18, 2011

adik saya,angah punya kerja.


tu adik aku aqeem,tu abh tdo.
dan die tgh tgk vdeo mysteryguitarman,dan kanak kanak pnya imajinasi tau lah mcm mna,ap yg klaka tah.

hakikatnya,vdeo nh angah yg post dkt youtube.
ye,angah. die sgt bercita cita bsr dlm pembikinan vdeo lah ap lah,dan aku sbgai akk die yg sulong rsa bnda tu cm sia2 sbb dh terlalu rmai sgtt dkt luar yg buat.

angh,die tk kje,lpak sja.umur dh 18 tp pangai mcm 8.

tu die.

dan bila satu hari tu die tweet kn vdeo nh dkt mysteryguitarman tu sdri,die bgga.
sbb response2 nye dr org luar. tuk pertama kali nye,aku dan ahli keluarga lain pun bgga. ye,wlau bkn vdeo yg hari2 die dok buat tu,tp sbb kn vdeo nh,vdeo2 die yg lain dpt perhatian.

dan aku ubah sifat aku,aku akan mula sapot die tuk ap pun.

setapak demi setapak,inshaallah.
angah tak bdo lah.

No comments:

Post a Comment