Jul 25, 2011

lawan kawan

aku benci dia.
sungguh.aku tak pernah suka.

aku kawan dengan orang lain.label friendly tu aku lah,semua org aku kawan semua org boleh jd lawan bila aku tk suka aku rsa meluat dengan perangai se-se.

aku tk sedar betapa org lg benci dgn aku,
selekeh nya aku,busuk nya aku,hodoh nye aku.ye,aku tau ad tu.tp aku slalu pura pura tade kan. semuanya pada minda. En.Bad kata,mind set kena slalu positif,walau bnda nh b'lalu lma,aku baru tau bnda tu skrg.

pnya lma.dari form 1,skrg 21.
*heh

tp hari nh,aku sdar bnyk bnda. your good enemy boleh jd yg terbaik nya. haha. aku dh mula admit dgn phrase2 tu bila meningkat dewasa.dan sbnrnya,

terpengaruh dgn rakan lain lah boleh wt jd benci dgn org itu ini. dan siapa tk kenal beliau (aku hormat dia sebagai kwn,beliau itu masih ad kehormatan) pasti tk suka juga.walau aku list paling bawah dlm senarai kwn dia,tak ap.

aku ad silap aku dlu.

yg aku tahu tentang beliau,caring,baik,ad bilamana perlu dan sudah tentu baby manja :)

aku rasa bulan aku dh kemuncak.
sebab tu mencurah curah mengalir.

bosan dan rndu barangkali,hurm -.-

1 comment: