May 19, 2011

saya tak suka saya

kita hanya pandai bercakap sebelum fikir.
tindakan ringkas kadang2 mengena kadang2 tidak,dan jangan terlalu sombong sampai tak tahu nak menanya. orang kata malu bertanya sesat jalan.

signboard banyak.


mentality lebih tertumpu pada buku dan kebajikan2 yang perlu dalam proses tuk berubah,hakikatnya kebajikan hati masih tak terpelihara. emosi menang dari fikiran yang rasional nya.

sebangsatnya saya,
sila highlight-saya masih berperwatakan seperti perempuan biarpun bukan perempuan melayu terakhir kerna saya tahu saya tak layak.

pijak dan ludah lah. saya persilakan,kerana saya bukan berpegang pada satu moto "kerna dirimu begitu berharga" tak tak. itu dia yang suka imajinasi kan kaum hawa dengan benda benda yang boleh jadi taksub dengan harta dunia.

dan sekarang nh jam 3 pagi,
mesej saya tak akan sampai bila hati saya kejap rasa mahu meluahkan kejap rasa tak perlu,sebab saya rasa tuhan masih ada tuk saya cerita kongsikan. maha adil maha bijaksana.

erm-

penalti dunia kehidupan saya,1-0.

No comments:

Post a Comment