Mar 17, 2011

17

waktu tu aku baru nak kenal kenal cinta.
sumpaa aku x macam gadis sunti lain sebok nak berkasih kasih. org ad bf die pun kena ad. x,aku x. sebab Acap Kosmos ad ckp,perlu ke ikut org even waktu tu aku tatau die nh wujud dan aku bakal berjumpa dia -.-

sekarang bila aku tahu apa itu cinta,aku buta,aku alpa.

hurm (mengeluh panjang)

aku tahu nak dibandingkan mulut ini dengan mulut wanita ayu bersolehah yang selalu makan hati itu,aku sudaa di label label kan lagu stacy tu 'JAHAT'. jahat mulutnya,tapi hati tak pernah aku maksudkan.aku rasa tu lagi bagus dari disimpan simpan makan hati lantas mati.

tuk ap?

tapi bila satu hari gurauan kasar tu buat aku tersentap,itu tak kelakar.
sedih namanya.

entah.aku di hantui rasa takot,dilemma,serba salah. macam benda kecik yang perlu di perbesarkan tapi apa rasanya bila benda yang kita usahakan sampai mak ayah kita sanggup di lupakan dan makan minum di ketepikan biarpun badan tak susut susut juga,duit entah kan ada entahkan tidak,tapi tetap rasa benda yang di usahakan tu sesuatu yang istemewa dan bakal di kenang sampai bila bila.

dan bila lastnya ia sangat lucu bila kita tahu,
sikit pun benda tu tak faedah.

tak dihargai,walau sikit.
malah di kelakarkan macam majalah Ujang.

erm.

tak pernah aku rasa macam nh.siyes tak penah.
tawar sangat sekarang.tapi selalu harap ia pulih macam sediakala sebab aku sayang dengan setulusnya. isk-

kadang macam melebih.
tp tulah,hari ini memang macam kuch kuch hota hai. rantai hilang,jiwa tak tenang,bday mama hanya mampu di kenang je semalam.
ah-

selamat ulang tahun yang ke 43 mama -.-

No comments:

Post a Comment