Feb 24, 2011

ohmai

tersentap aku hari nh.

terasa makin jauh dan makin jauh sebab jarak nye pun jauh dan terlebih jauh. siapa yang berani lawan takdir. maka aku agung kan dan terima serta di redhai sahaja ap hendak-Nya. ye,biar aku islam pada nama dan perangai nya tak se 'gah' mana sekurangnya aku masih ingat tuhan yang satu.

alhamdulilah.

berpura pura aku gagah,apa yang aku pendamkan ingin di katakan tapi aku bekukan aku bukukan. biar lantak lah siapa yang hendak di tanya tanya di kata kata,aku senyap sambil tersenyum dan melalui hari hari biasa dengan kata kata lucah yang aku selalu sebutkan pada mereka mereka.

siapa cara aku mencarut?

hurm.
sebenarnya kita merindu rindu kan? cuma aku selalu di manjakan dengan keadaan sekeliling buat aku rasa,setiap saat tu memang khas tuk aku. tak perlu direbut bandingkan,tak perlu dipersia siakan dan tak perlu aku berkongsi tiap saat nye dengan kalian.

maaf. mungkin itu selalu aku ucap.
dan maaf lagi sebab selalu menjadi beban tuk di tambah bebankan.

maaf awak.
saya sayang hubungan yang hampir ke angka dua nh.

lepas belajar,moga moga-

No comments:

Post a Comment