Feb 13, 2011

dua

dua mggu lg sebelum cuti mid term,
semggu lg sebelum mid term,
3 hari lg sebelum birthday k.ila,
2 hari lg sebelum hari keputeraan baginda muhammad S.A.W
1 hari lagi sebelum valentine dan sepatutnya aku tayah listkan yang nh.

dan pada hari nh bila datangnya bulan aku sangat perlukan perhatian.dan ye,itu teramat sangat sebab lama tak jumpa,lama tak bersama dan sudaa lama kita menjalain kasih kan? -.-

aku memang manusia tak pernah cukup dan selalunya prejudis bak kata madam waheeda.lidah bercabang cabang muka bertalam talam,rasanya sudaa cukup tuk buktikan aku sedang protes tuk satu satu keadaan.

satu kotak belum tentu cukup tuk di hilangkan segala lelah,hina,penuh maki di dada nh,tapi entah kenapa,makin hari makin kerap mahu berasap.duit habis.

mari pijak aku,macam tu?

entah kenapa sangat kosong waktu piyed nh,sangat.
bulan dua cepat berlalu,aku menantikan mac walau tah jadi ke tak.ye.

alif nun jim-

No comments:

Post a Comment